Egy régi történet befejezése

Imádom az autókat ez nem is lehet kérdés, a blogot is pont ezért írom...

Sajnos előző autónkat elveszítettük egy szerencsétlen balesetben 2017 május 14-én, így jött a probléma, hogy autó nélkül maradtunk a feleségemmel. Autót kell vásárolni! Milyen típust, honnan, mennyi a keret...??? És még számtalan nyitott kérdés állt előttem.

Előző autómról sokat megtudhattok, ha elolvassátok a blogjaim között. 

Már régebben szemezgettem a japán típusokkal, mert ismerősök, illetve családi körben is előfordult már Toyota, Mazda vagy akár Honda. Mind a három gyártó autói közül volt olyan ami nagyon tetszett de a keret sajnos 1 millió alatt volt.

A Mazdákkal már régebben is szemezgettem több típus is nagyon tetszett közülük.

Ami fontos volt a választásnál:
- csak benzines jöhet szóba
- 5 ajtós legyen
- nem baj ha kombi de szép formája legyen


Sokat nézegettem már eddig is a Mazda 323F-et mert ezen kritériumoknak könnyedén megfelelt az autó. Szinte biztos voltam a típusban mert nagyon tetszett az autó, már csak a megfelelő alanyt kellett megtalálni. A fenti szempontokon kívül fontos volt még a kevés kilóméter és, hogy ne legyen 15 évesnél idősebb a gép.


Az új kezdet...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Apró meglepetések :) 2017.07.14

Vízpumpa kuka... 50.000km!!!