Kezdetek a Mazdával!

Szeretném leírni a vásárlás történetét röviden...
Lassan egy hónpja már autó nélkül voltunk, amikor bedobtam otthon egy jó vasárnapi programot. Nyakunkon a nyár, autó meg sehol. Menjük ki a Fővárosi Autópiacra! Nézzünk meg pár japán csodát testközelből és hátha látunk szép állapotú 323F-et, vagy Civic-et, esetleg olcsóbb Toyotát.

Sajnos hiába róttuk a köröket a piacon, kevés autó volt kint és azok sem túl jók a mi elképzeléseinknek. Végül az egyik sorban láttunk egy szép fekete ötajtós Civic-et, 2005-ös évjáratú volt de sajnos jóval drágább mint amit mi vállalni tudtunk. Ekkor mondtam is az értékesítő úrnak, hogy szép és jó ez, de mi Mazda 323-at keresnénk ami esetleg korához képest elég jó állapotban van. 

- Nézzen ki jobbra pont itt áll a Civic mellett egy szép piros. (hogy nem vettem észre)

Ott állt egy piros 323F ;)
Hát nekem sem kellett több azonnal kiugrottam a Civic-ből, és már sasoltam is körbe a Mazdát. Mondanom sem kell a rozsdát kerestem rajta egyből, de nagy szerencsémre nem találtam semmit. Köszübök, ajtók, sárvédők kerékjáratok mind rozsdamentesek voltak. Én úgy ítéltem meg, hogy ez egy igényes munkával ki lett már javítva. A fényezés is hibátlan, egyedül az első lökhárítón érezni , hogy talán újra lett fújva. Pár perc nézegetés után feleségem kommentje - De jól fog menni a piros körmömhöz! a- na ekkor tudtam, hogy miénk lesz az autó.



Az autó osztrák volt eredetileg, ahol elvileg második, harmadik autó volt a családban. Az órája szerint 89.000 km van benne, az állapota miatt elhinném mert makulátlan az autó belseje de a kora miatt kizártnak tartom, hogy csak ennyit ment volna. Véleményem szerint 50-60 ezer jött ki az órából, bár mutattak egy 2016-os osztrák vizsga papírt amire fel volt ez a 89 tüntetve. Ki tudja?



Az autót pár nap múlva a nevemre írva vehettem át teljesen magyarítva.


Pontosabban az autót 2017.06.11-én láttuk meg a piacon és ezen a napon foglaltuk le. A következő héten sajnos nem tudták időben vizsgáztatni a szabadságok miatt, de az azutni héten szerdán már mehettem is az autóért. Az átvétel 2017.06.21-én történt.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Apró meglepetések :) 2017.07.14

Vízpumpa kuka... 50.000km!!!

Egy régi történet befejezése